utorok 3. februára 2015

Moja výzva

Včera som sa rozhodla, že by  bolo načase vyšiť sady na vyšívanie čo mam už niekoľko rokov kúpene. Boli dvaja favoriti, a keďže na vybratom obrázku mojou dcérou bola latka, s ktorou nie som kamarátka, ostal druhy, s ktorým som ja spokojná. Je to komplet sada, ktorá obsahuje latku na vyšívanie, bavlnky, predlohu, ihlu. Je od firmy Zolotoje Runo, ktorý sú pre mňa naj čo sa týka výšiviek.


Takže každý týždeň v nedeľu vložím čo som stihla vyšiť za týždeň a milé nakopnutie je vítane:-).Keďže rada sadu začínam a nedokončujem:-)))))

7 komentárov:

  1. Ahoj Katka
    Som na tom podobne ako Ty. Tiež som s blogom začala len teraz. Vyšívam rada aj ja a tiež mám niečo rozvyšívané. :-) Daj sa smelo do toho, budem Ťa sledovať.
    Dana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Katka. Ja tak isto s blogom začínam. A tiež rada vyšívam a mám tak isto niečo nedokončené. Tak sa do toho daj, budem sledovať.
    Dana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Danka.Ani nevies ako ma potesilo ze prvy cloviecik mi napisal:-)Aj ja som si ta dala do mojich blogov a budem sledovat.dakujem este raz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kati, ešte som Ti chcela povedať, že komentár č.1 som napísala,dala publikovať a nič. :-) Som si myslela, že sa to asi vymazalo, alebo čo, tak som v tom istom duchu napísala komentár č.2. A aha ho!!! :-):-) Komentáre oba.:-).
    To len na objasnenie. Proste som bloger-začiatočník. :-):-). ahoj

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dani nevadi,ved aj ja sa len ucim a otravujem koho sa da:-)inak vcera som si kupila ten casopis dobre jedlo a tvoja fotka je tam,nemas nahodou recept?
    vdaka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Katka, poslala som Ti ho na mail, lebo tu sa mi to nedalo dať. Ak by si náhodou niekedy skúšala, tak nech sa Ti vydaria. :)
    Ahoj

    OdpovedaťOdstrániť
  7. dakujem,pozriem to a hadam aj skusim niekedy

    OdpovedaťOdstrániť