nedeľa 8. februára 2015

Prvý týždeň

Tak, ako som sľúbila,dávam výšivku po prvom týždni. Nie je toho veľa,nakoľko som mala postupne všetky tri baby choré.Teraz im už ostal iba kašeľ a soplíky.Nekonečný kolobeh:-)
Čo sa týka výšivky,vyšívalo sa mi super, aj pekne to pribúda, hádam do dôchodku to stihnem:-)
Tento týždeň nás čaká zápis do školy s Miškou. Tak som zvedavá,ako to zvládne.
A tu sú sľúbene  fotky pokroku



4 komentáre:

  1. Ahoj Kati. Tak celkom pekne Ti to pribúda. :-) Len tak ďalej.Pozdravujem dievčatká, nech sa z toho rýchlo vylížu. Takže druhá školáčka na obzore, že? :-)
    Maj sa krásne.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dakujem Dani.veru miska uz bude druha.Este kaslu,ostanu doma tento tyzden,potom su jarne prázdniny,tak nejak to doliecime este.Len mna asi odvezu na psychiatriu:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Katka, no kde je tvoj týždňový pokrok vo výšivke. Zdravím. Dana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Dani.Uz je konecne tam,vcera vecer som az vkladala.

    OdpovedaťOdstrániť