utorok 14. júna 2016

Konecne :-) :-)

som zas na svojom blogu :-) Nemala som cas sadnut k pc,predsa len mobil a net v nom vyuzivam denne,a problem bol prihlasit sa :-) dnes som to zvladla :-) tak sa tesim, prvym zenuskam som uz aj pisala :-) Tak co najskor vlozim aj prispevok.Zatial taky mix :-)Pekny den
U susedov maju kacicky,ale chodia pred nas dom :-)
Moja prva pivonka

Mamine som k narodeninkam spravila.
Spravila som si radost :-) Vtaciky budu moje,druhe zatial netusim.Za paradnu cenu,2,3 eur za kus :-)
Nas novy clen,uz pomaly rok je u nas tato potvorka :-)

6 komentárov:

  1. Kati, vitaj na blogu opäť. Predlohy super, len sa do nich pustiť.Teším sa na nové príspevky. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak som to zakríkla, a už si tu!
    Katka, krásne prostredie na bývanie - kačičky na ulici som dávno nevidela, a to žijem tiež na dedine :-)
    Predlohy sú krásne, ja som iba raz vyšívala takto, levanduľové pole - minule som z obrázka šila tašku - ale moc sa mi to nerobilo dobre, možno aj preto, že som robila krížikom.
    Tak už sa teším na tvoje vyšívanie!
    Maj sa fajn!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dakujem dievcata,aj ja sa tesim ze mozem reagovat na vasich blogoch :-).no u nas uz po ulicu uz behalo kadeco,dva kone,liska,u susedov maju byka,zajace,u druhych ovecky,za plotom pri lese srnky,minule som akurat vravela ze este medved chyba a suseda mi vravela ze vraj aj ten je uz v nasom lesiku :-) no ktovie.dakujem za mile komentare :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné předlohy, moc se mi líbí.

    OdpovedaťOdstrániť