pondelok 18. júla 2016

Materina duska

Ahojte.Pocasie je hrozne,aspon u nas na Liptove.Moja polovicka vcera odisla zas do Nemecka,bol doma dva tyzdne.Uz rok takto fungujeme.Konecne sme ale postavili plot,pravdaze s pomocnikmi,nakolko hned v ten den ako prisiel manzel domov,Miska dostala teploty a angina,a par dni pred odchodom dostali anginu Nika a Bianka.Tak sa trapime s liekmi.Ale plot stoji,este sa musia diery zeminou zapchat aby nam psia kocka neutiekla :-)                      
Minuly tyzden som vzala dve moje baby a sli sme na materinu dusku.Uz bola skoro odkvitnuta,ale aspon par som nazbierala na cajik.






Obcas dobre padne takto vyvetrat sa.
Neviete co je toto za rastlinku,a ci sa da z nej spravit cajik,na co posobi?
 

Prajem pekny den :-)


4 komentáre:

  1. Katka, dievčatá máš podarené teda. :)
    Vyzerá to na repík, ale neni som si istá, lebo tá fotečka je malá veľmi.
    Ahoj
    D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hezký den
    myslím, že je to druh divizny, ale nevím který, taky to moc z fotky nepoznám. myslím, že je to ta s výrazným červeným středem, že? zkus pohledat na google
    pěkný den Majka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zkus mrknout na diviznu černou.
    Majka

    OdpovedaťOdstrániť